איפיון קמפיין ממומן בגוגל - דרורה


לקוחות יקרים,

ענו על השאלות הבאות על מנת שנוכל לתכנן ולהקים עבורכם את קמפיין הגוגל הטוב ביותר:

פרטים אישיים

*
*
*

פרטי העסק

*
*
*
*
*
*

הגדרת הקמפיין

 
 
 
 
 
 
 
 

מילות מפתח וביטויים

תקציב הפרסום הוא הכסף שאתם מוכנים להשקיע בקמפיין כדי שהוא ייחשף לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים. תקציב הפרסום זה כסף שהולך ישירות לגוגל. תפקידנו להשתמש בתקציב הפרסום שלכם כדי להציג את הקמפיין שלכם מול הקהל המתאים. ככל שהתקציב גדול יותר כך הקמפיין שלכם נחשף ליותר אנשים ביום. המינימום הוא 30 ש"ח ליום. המקסימום הוא כמה שאתם מוכנים להשקיע.

*

קהל היעד



*
*









*
*
*
*