top of page

נקניק קצבים

חנות הבוטיק לנקניקיות ובשר פנתה אלינו כשהיא כבר מצוידת בלוגו בעקבות מיתוג מחדש שעשתה ביוזמתה. באותה תקופה הם עברו מזהות קודמת לזהות חדשה ובחרו בשמם החדש 'נקניק קצבים' כדי לשקף במדויק את ההתמחות שלהם בנקניקיות בוטיק פרימיום, בדומה למוניטין של 'נתח קצבים' בתעשיית הבשר. עם זאת, למרות זהות ויזואלית רעננה, חסרה להם תוכנית אסטרטגית מקיפה למאמצי השיווק שלהם. הם ביקשו את המומחיות שלנו כדי למלא את הפער הזה ולעזור להם לשקף ביעילות את התדמית המחודשת שלהם לקהל היעד שלהם.

001.jpg

עם שינוי השם, בחירת סלוגן ועיצוב הלוגו החדש בנינו ללקוח תכנית אסטרטגית לשיווק דיגיטלי. כיוון שהמוצרים יועדו גם להימכר אונליין ולהישלח אל לקוח הקצה באמצעות חברת משלוחים, הוחלט להקים אתר אינטרנט עם חנות אונליין, מערכת הזמנות, סליקת כרטיסי אשראי ו-paypal עם עלות משלוח לפי כמות ההזמנה.

לשם המחשת המוצרים האיכותייים של 'נקניק קצבים' לקהל המבקרים באתר הקמנו סטודיו ארעי להפקת יום צילום בחנות המפעל של הלקוח ויצרנו תמונות של כל המוצרים ותמונות אוירה עם הצלם המקצועי שלנו אשר מומחה לצילומי מוצרים, וזו התוצאה:

002.jpg
003.jpg

התמונות שימשו הן לפירוט המוצרים בחנות האונליין והן לעיצוב של קטלוג יפיפה שהופץ למאגר הלקוחות של 'נקניק קצבים':

004.jpg

במקביל הקמנו עמוד פייסבוק עסקי וחשבון אינסטגרם והתחלנו בכתיבת תכנים שיווקיים יומיומיים:
 

006.jpg
005.jpg

וביום צילומים נוסף הפקנו סרטון תדמית מקסים המתאר את כל תהליך עבודת הייצור בחנות המפעל של 'נקניק קצבים'. הסרטון הופץ בקמפיין ממומן בפייסבוק ובקמפיין youtube:

כשמתחרים רבים עומדים לנגד 'נקניק קצבים' הוחלט להיכנס חזק בקידום אורגני בגוגל ולהביא את 'נקניק קצבים' כמותג למקום הראשון בכל הביטויים הקשורים לעולם הנקניקים והנקניקיות, ותוך 3 חודשים עקפנו את כל המתחרים והבאנו את הלקוח שלנו למקום הראשון בכמות הגולשים המגיעים לאתר האינטרנט שלו בתחומו:

007.jpg

בעקבות הפרסום הרב כמות ההזמנות בחנות האונליין עלתה מחודש לחודש ולבסוף הגיע הרגע לעשות קצת יחסי-ציבור באתרי החדשות השונים בארץ. כתבות וידאו וראיונות טלויזיה עלו לרשת בכל מקום והגדילו את הכניסות לאתר האינטרנט וכמובן למכירות רבות בחנות האונליין:

bottom of page