קידום אתרים


כיום, הנושא הנקרא קידום אתרים מתפרס על פני תחומים רבים וערוצי שיווק מגוונים. המילה 'קידום' משמעותה להביא דבר מה לידיעת הציבור. המילה 'אתרים' מדברת כמובן על אתרי אינטרנט. כלומר, קידום אתרים משמעו כל הפעולות שצריך לבצע כדי לקדם את אתר האינטרנט שלך. אולם, איך נדע מהן הפעולות הנכונות לאתר האינטרנט שלנו?

המטרה של קידום אתרים היא לחשוף את אתר האינטרנט שלך לעיניהם של כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים ולהביאם ליצור איתך קשר. כדי להגשים מטרה זו קיימות מספר דרכים העונות על המונח קידום אתרים, הנה כמה מהן:

  • קמפיין ממומן בפייסבוק
  • קמפיין ממומן בגוגל
  • סרטון פרסומי ביוטיוב
  • חתימה בתחתית האימייל
  • קישור לאתר על גבי כרטיס הביקור
  • ועוד
קידום אתרים

על אף שכל הדרכים הללו (ואף הרבה יותר) הן כולן נחשבות בתור קידום אתרים, בדרך כלל כשמדברים על קידום אתרים מתכוונים לקידום אתרים אורגני בגוגל. את המונח 'קידום אתרים' כבר הגדרנו, אבל מה זה 'אורגני' ואיך זה קשור לגוגל? גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר שקיים כיום בעולם. זהו בעצם אתר אינטרנט לכל דבר אבל במקום להציג תוכן רגיל בנושא מסויים הוא מאגד בתוכו קישורים לכל אתרי האינטרנט הקיימים ובכך מאפשר לכל אדם שרוצה לחפש מידע בנושא מסוים, להגיע לאתרי האינטרנט שמדברים על אותו הנושא. בתור היותו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר כיום, רצוי שאתר האינטרנט שלך יופיע במנוע החיפוש הזה... אבל זה לא מספיק. מה יעזור אם האתר שלך יופיע בעמוד 256 בתוצאות החיפוש? אף אחד לא יגיע לשם. מה שאנחנו רוצים זה שהאתר שלך יופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש ואף יותר טוב מזה: בתוצאה הראשונה של העמוד הראשון!

קידום אתרים

החשיבות של קידום אתרים

כל החשיבות של קידום אתרים אורגני בגוגל הוא שהאתר שלנו יעלה בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש בביטויים (או 'מילות המפתח') הרלוונטיות. לא יעזור כלום אם אתה מוכר מכוניות והאתר שלך לא מופיע בראש תוצאות החיפוש כלקוחות פוטנציאליים מחפשים ביטויים כמו 'מכוניות למכירה', 'מכונית חדשה לקנייה' וכדומה, נכון? זו העבודה של מי שעושה קידום אתרים - הוא דואג לכך שאתר האינטרנט שלך יופיע בראש תוצאות החיפוש כשלקוחות פוטנציאלים מחפשים את הביטויים הכי רלוונטיים לתחום שלך.

חוזקם של ביטויים משתנה עם השנים. לפעמים טרנד חדש יביא את הלקוחות לחפש ביטויים שונים מהביטויים שקידמת במשך שנים. כמו כן, מתחרים (ישנים וחדשים כאחד) יכולים 'לתקוף' עם קידום אתרים משלהם ולנסות 'לעקוף' אתכם בתוצאות החיפוש. מסיבה זו קידום אתרים הוא דבר שעושים אותו כל הזמן. זו לא עבודה 'חד-פעמית' אלא השקעה לטווח ארוך שמטרתה להביא את אתר האינטרנט שלך לראש תוצאות החיפוש לא רק בביטוי אחד אלא בכל הביטויים הרלוונטיים לתחום שלך.

קידום אתרים

קידום אתרים גדולים

עבודת קידום אתרים לעתים מצריכה לעבוד על כמות של מאות ואף אלפי עמודים באתר אחד. קל מאוד 'לאבד את הידיים והרגליים' במצב שכזה כיוון שהרבה פעמים צריך למצוא איזה עמודים 'בעייתיים', איזה תמונות לא נטענות טוב, איזה מוצר חסר בו תיאור מספק לגוגל, איזה דף חסרה בו כותרת נכונה ועוד. לשם כך אנו עובדים עם מערכות מתקדמות אשר מסתנכרנות ישירות מול אתר האינטרנט שלכם ומול גוגל, מצליבות מידע ומאפשרות בלחיצת כפתור למצוא את המקום 'הבעייתי' באתר, בלי שעין אנושית תצטרך לנווט בין אלפי העמודים של אתר האינטרנט ולחפש היכן מסתתרת בעיה של קידום אתרים.

מערכות אלה מאפשרות לנו לגלות הרבה דברים מעניינים לגבי האתר שלך וגם לגבי העסק שלך. קידום אתרים נעשה הרבה יותר קל עם מערכת שמאפשרת לך לגלות איזה ביטויים המתחרים שלך משתמשים לצורך קידום אתרים של האתר שלהם או לגלות היכן אתם נמצאים מבחינת חשיפה של קידום אתרים מול המתחרים.