top of page

אוטומציה עסקית

איך להגדיל את העסק מבלי להגדיל את הצוות שלך?

על פי מחקרים שנעשו בשנה האחרונה, אוטומציה היא חלק מרכזי בתוכנית העסקית של חברות המעוניינות לשרוד תקופת מיתון. מדוע אוטומציה היא כלי רב עוצמה שעסקים פונים אליו בזמנים קשים?

 

אוטומציה מאפשרת לעסקים:

  1. לעשות יותר דברים בפחות זמן

  2. לבנות מערכות מותאמות אישית שפועלות ברקע

  3. לקבל קנה מידה מדויק לגבי תהליכים שונים

הרבה בעלי עסקים חושבים שכדי להספיק יותר הם צריכים יותר עובדים ולשפוך יותר כספים, אולם אוטומציה מאפשרת לגרום לכך שהעבודה הקריטית עבור העסק שלך תפעל באופן אוטומטי, בלי צורך בשינוי כמות העובדים.

לדוגמה, אתה יכול ליצור זרימות עבודה שמוסיפות באופן מיידי לידים ל-CRM שלך ממקורות יצירת לידים ספציפיים שלך. בדרך זו, הלידים שלך מקבלים את תוכן הטיפוח הנכון, ואתה מגדיל את המכירות - קנה מידה אוטומטי של ניהול הלידים שלך.

זו רק ההתחלה. הנה עוד דרכים שבהן החברה שלך יכולה להגביר את היעילות תוך שמירה על עלויות נמוכות.

Business Meeting

לדוגמה, אתם יכולים ליצור אוטומציה עסקית שתיקח את פרטיו של לקוח שמילא את הטופס בקמפיין הפרסומי שלכם ותוסיף אותם באופן מיידי למערכת ניהול הלקוחות שלכם (CRM). בדרך זו אנשי המכירות שלכם יכולים לקבל מיד את פרטיו של לקוח פוטנציאלי חדש ולהתחיל לטפל בו מבלי שתצטרכו להתעסק בהעברת הפרטים שלו ממקום אחד לאחר באופן ידני. זוהי דוגמא לאוטומציה בסיסית כדי שתבינו את הרעיון. מן הסתם, עד כמה שאוטומציה שכזו היא בסיסית - היא עדיין תייעל את מהירות תהליך המכירה ובכך תגדיל במספר אחוזים את המכירות שלכם ובעקבות זאת - את ההכנסות של העסק שלכם.

 

תוסיפו לזה דוגמא של עוד אוטומציה: שהלקוח הפוטנציאלי שמילא את הפרטים שלו הרגע בקמפיין שלכם יקבל מיידית הודעת וואטסאפ (לאותו טלפון שהוא מילא בטופס) אשר מברכת אותו על התעניינותו בשירות שלכם ושואלת אותו מתי יהיה לו נוח שתתקשרו אליו.

וזו רק ההתחלה!
הנה עוד דרכים שבהן החברה שלך יכולה להגביר את היעילות
תוך שמירה על עלויות נמוכות באמצעות הטמעת תהליכי אוטומציה:

Business representative

אם הנתונים שלכם מעודכנים במערכת מסודרת (כמו תוכנת ניהול לקוחות או מערכת דיוור לשליחת מיילים), אתם יכול לשלוח את התקשורת הנכונה ללידים שהגיעו מקמפיין פרסומי מסויים, לשלוף באופן מיידי דוחות לגבי הצלחתו של הקמפיין, להוסיף נתונים לגיליונות האקסל שלכם ולעקוב אחר ביצועים.

 

אבל שיתוף הנתונים בין צוותים יכול להיות משימה קשה אם אין הרבה תקשורת ביניהם. בנוסף לכך, כשיש כמות גדולה של עובדים שצריכים לבצע פעולות אסטרטגיות יותר, משימות בסיסיות וחשובות כמו הזנת נתונים יכולות לקרוס - כי בכל זאת, מדובר בבני-אדם שיכולים לשגות.

אוטומציה עסקית מקלה על קבלת מידע חשוב לתוכנות המתאימות ולצוותים שלכם. תהליכי אוטומציה מותאימים אישית יחברו בין הכלים השונים בחברה שלכם כדי שכולם יוכלו לפעול לפי הנתונים המעודכנים ביותר מבלי שאף אחד יצטרך להזין אותם באופן ידני למערכת.

ניתוב נתונים אל הכלי הנכון

שליחת לידים ל-CRM
או לגיליון אלקטרוני למעקב

זרימה קבועה של לידים חדשים היא קריטית להצלחה עסקית, אך זה רק הצעד הראשון. אתם גם צריכים לוודא שאתם עוקבים אחר הלידים האלה כדי שתוכלו להפוך אותם ללקוחות. תהליכי אוטומציה מותאמים אישית ישלחו את הלידים האלה מהטפסים שבהם הם מילאו את פרטיהם, מהמסנג'ר בפייסבוק ואפילו מצ'אטבוטים באתר אל כלי המעקב שבו אתם משתמשים לניהול המכירות שלהם.

באמצעות אוטומציה תהליכי המכירה שלכם יגדלו בקלות בזמן שאתם מקבלים יותר לידים, גם אם הצוות שלכם נשאר באותו הגודל!

שליחת לידים למערכת הדיוור שלכם

כשיש לכם לידים ממספר מגוון של מקורות (כמו קמפיינים שונים, צ'אטבוט באתר או אפילו טופס רגיל של יצירת קשר בעמוד נחיתה), זה יכול להיות קשה לוודא שכל ליד יטופל כראוי - במיוחד כאשר נפח הלידים שלכם גדל עוד ועוד. אוטומציה נכונה תאפשר לשלוח את הלידים באופן אוטומטי אל מערכת הדיוור שלכם עם תיוג נכון כך שכל ליד יוכנס בצורה מסודרת למערכת ויטופל באופן מיידי.

bottom of page