top of page

איפיון קמפיין ממומן בגוגל

לקוחות יקרים,
ענו על השאלות הבאות על מנת שנוכל לתכנן ולהקים עבורכם את הקמפיין הממומן הטוב ביותר:

Using laptop keyboard

פרטים אישיים

פרטי העסק

טענו קובץ

הגדרת הקמפיין

מהי מטרת הקמפיין?
Image by Corinne Kutz

תקציב הפרסום הוא הכסף שאתם מוכנים להשקיע בקמפיין כדי שהוא ייחשף לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים. תקציב הפרסום זה כסף שהולך ישירות לגוגל. תפקידנו להשתמש בתקציב הפרסום שלכם כדי להציג את הקמפיין שלכם מול הקהל המתאים. ככל שהתקציב גדול יותר כך הקמפיין שלכם נחשף ליותר אנשים ביום. המינימום הוא 30 ש"ח ליום. המקסימום הוא כמה שאתם מוכנים להשקיע.

האם הקמפיין ירוץ בכל ימות השבוע?

קהל היעד

מהו המין של קהל היעד?
לאיזה סוג קהל מיועד הקמפיין שלך?
מהו טווח הגילאים של קהל היעד?
מאיזה איזור בארץ צריך להיות קהל היעד?

לגוגל יש אפשרות ללמוד באמצעות בינה מלאכותית את מאגר הלקוחות הקיים שלכם וליצור בעזרתו את ה-'לקוח האידיאלי' כדי למצוא לקוחות דומים שיגיעו אל הקמפיין שלכם. לשם כך נדרש קובץ אקסל של מאגר לקוחות עם לפחות 500 איש כדי למצוא לקוחות פוטנציאליים דומים.

טענו קובץ
איזו פעולה עיקרית תרצו שיבצע קהל היעד בעקבות הקמפיין?
Notepad on Desk

הטופס נשלח בהצלחה!

bottom of page