איפיון קמפיין ממומן בפייסבוק


לקוחות יקרים,

ענו על השאלות הבאות על מנת שנוכל לתכנן ולהקים עבורכם את הקמפיין הממומן הטוב ביותר:

פרטים אישיים

*
*
*

פרטי העסק

*
*
*
*
*
*

הגדרת הקמפיין

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תקציב הפרסום הוא הכסף שאתם מוכנים להשקיע בקמפיין כדי שהוא ייחשף לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים. תקציב הפרסום זה כסף שהולך ישירות לפייסבוק. תפקידנו להשתמש בתקציב הפרסום שלכם כדי להציג את הקמפיין שלכם מול הקהל המתאים. ככל שהתקציב גדול יותר כך הקמפיין שלכם נחשף ליותר אנשים ביום. המינימום הוא 30 ש"ח ליום. המקסימום הוא כמה שאתם מוכנים להשקיע.

*
*

קהל היעד



*
*




















*

לפייסבוק יש אפשרות ללמוד באמצעות בינה מלאכותית את מאגר הלקוחות הקיים שלכם וליצור בעזרתו את ה-'לקוח האידיאלי' כדי למצוא לקוחות דומים שיגיעו אל הקמפיין שלכם. לשם כך נדרש קובץ אקסל של מאגר לקוחות עם לפחות 500 איש כדי למצוא לקוחות פוטנציאליים דומים.

*
*
*