נקניק קצבים


בוטיק הנקניקים והבשרים של 'נקניק קצבים' פנה אלינו כדי לעשות מתיחת פנים ושינוי תדמיתי לפני מספר שנים כשעוד היה נקרא בשם אחר. לאחר סקר שוק ממוקד לקהל אליו פונה מפעל הבוטיק, נבחר השם 'נקניק קצבים' אשר מציג לקהל בדיוק את מה שהם עושים - נקניקי בוטיק מובחרים בדיוק כמו ש-'נתח קצבים' ידוע כמובחרים בתחום הבשר.

עם שינוי השם, בחירת סלוגן ועיצוב הלוגו החדש בנינו ללקוח תכנית אסטרטגית לשיווק דיגיטלי. כיוון שהמוצרים יועדו גם להימכר אונליין ולהישלח אל לקוח הקצה באמצעות חברת משלוחים, הוחלט להקים אתר אינטרנט עם חנות אונליין, מערכת הזמנות, סליקת כרטיסי אשראי ו-paypal עם עלות משלוח לפי כמות ההזמנה:

לשם המחשת המוצרים האיכותייים של 'נקניק קצבים' לקהל המבקרים באתר הקמנו סטודיו ארעי להפקת יום צילום בחנות המפעל של הלקוח ויצרנו תמונות של כל המוצרים ותמונות אוירה עם הצלם המקצועי שלנו אשר מומחה לצילומי מוצרים, וזו התוצאה:

התמונות שימשו הן לפירוט המוצרים בחנות האונליין והן לעיצוב של קטלוג יפיפה שהופץ למאגר הלקוחות של 'נקניק קצבים':

במקביל הקמנו עמוד פייסבוק עסקי וחשבון אינסטגרם והתחלנו בכתיבת תכנים שיווקיים יומיומיים:

וביום צילומים נוסף הפקנו סרטון תדמית מקסים המתאר את כל תהליך עבודת הייצור בחנות המפעל של 'נקניק קצבים'. הסרטון הופץ בקמפיין ממומן בפייסבוק ובקמפיין youtube:

כשמתחרים רבים עומדים לנגד 'נקניק קצבים' הוחלט להיכנס חזק בקידום אורגני בגוגל ולהביא את 'נקניק קצבים' כמותג למקום הראשון בכל הביטויים הקשורים לעולם הנקניקים והנקניקיות, ותוך 3 חודשים עקפנו את כל המתחרים והבאנו את הלקוח שלנו למקום הראשון בכמות הגולשים המגיעים לאתר האינטרנט שלו בתחומו:

בעקבות הפרסום הרב כמות ההזמנות בחנות האונליין עלתה מחודש לחודש ולבסוף הגיע הרגע לעשות קצת יחסי-ציבור באתרי החדשות השונים בארץ. כתבות וידאו וראיונות טלויזיה עלו לרשת בכל מקום והגדילו את הכניסות לאתר האינטרנט וכמובן למכירות רבות בחנות האונליין: